3 Educations Diplômes en Gestion d'entreprise en Oman for 2024

Educations Diplômes en Gestion d'entreprise en Oman for 2024Filter
  • BSc International Business and Service Management

    German University of Technology in Oman

    • Muscat, Oman

    À plein temps

    7 semestres

    Sur le campus

    Anglais

    The tourism industry is currently one of the largest service industries in the world; employing approximately 10% of the global labor force and contributing to about 6% of world exports. Tourism shares the characteristics of many international service industries; for the Omani economy, however, it is unique as it offers the basis for a viable economic diversification and employment creation on the one side, and it is highly competitive due to Oman’s unique tourism product on the other. This programme will, therefore, equip you with business knowledge and skills focusing on this vital service sector. The program will also consider tourism via the prism of sustainability; providing the skills and the knowledge that can ensure that growth of this sector will not be at the expense of the society or the environment but rather enriching them.

  • BSc Commerce et Gestion

    Muscat University

    • Muscat, Oman

    À plein temps

    4 années

    Sur le campus

    Anglais

    Le programme BSc Business and Management Le programme de diplôme Business and Management doterait les étudiants d'une vaste connaissance et d'une appréciation des problèmes rencontrés dans le monde des affaires. Il vise à équiper les étudiants pour qu'ils deviennent des communicateurs compétents, axés sur les solutions et efficaces en tant que praticiens des affaires et de la gestion.

    • Muscat, Oman

    À plein temps

    1 an

    Sur le campus

    Anglais

    Le programme MSc International Business Management est conçu pour préparer les étudiants à opérer dans un contexte commercial international ou au sein d'entreprises et d'emplois où une compréhension du commerce international est un atout. Les aidant ainsi à développer une solide compréhension des contextes commerciaux internationaux et à établir des liens intégratifs entre diverses disciplines.