Keystone logo
University of Southern Denmark MSc in Economics and Business Administration - Global Marketing and Consumer Culture
University of Southern Denmark

MSc in Economics and Business Administration - Global Marketing and Consumer Culture

Odense, Danemark

2 Years

Anglais

À plein temps

01 Mar 2026*

01 Sep 2026

Demander des frais de scolarité

Sur le campus

* pour les citoyens de l'UE/EEE et les Suisses ainsi que les demandeurs titulaires d'un permis de séjour danois I pour les ressortissants de pays non membres de l'UE/EEE ne disposant pas d'un permis de séjour en cours, le délai est fixé au 01.02.2024

* free for full degree students from the Nordic countries or from the EU/EEA countries and Switzerland; 4,250 EUR per semester for students with a non-EU/EEA-citizenship or non-Swiss-citizenship

Introduction

This unique program prepares you for the changing role of marketing and communication in a fast-paced globalized cultural economy. It teaches you to understand the relationships between marketing and culture as a foundation for adjusting to cultural differences and responding to contemporary challenges and trends in consumer societies around the globe. You will learn to apply principles of cultural brand management and conduct ethnographic market research methods to gain deep and rich insights into consumer culture.

Admissions

Curriculum

Résultat du programme

Opportunités de carrière

Conditions d’admission au programme

Démontrez votre engagement et votre volonté de réussir à l’école de commerce en passant l’examen GMAT – l’examen d’admission le plus utilisé qui mesure vos capacités de réflexion critique et de raisonnement.

Téléchargez le mini-quiz GMAT pour avoir un aperçu des questions que vous trouverez à l'examen.

À propos de l'école

Des questions